Znamka je pomemben dejavnik pri izbiri športne opreme. Ne zato, ker bi tako cenili napis in znak določene znamke na izdelkih, temveč predvsem zato, ker znamka nakazuje tudi druge odlike, ki jih pri nakupu iščemo. Zato ni čudno, da imajo priznani in uveljavljeni proizvajalci na trgu prednost – njihovi izdelki niso znani le po njihovem imenu, ampak avtomatsko tudi po njihovih kvalitetah, ki pripadajo določeni znamki. A čeprav mnogi kupci prisegajo le na svoje najljubše znamke, se včasih pojavi konkurent, ki prepriča s svojimi prednostmi. Na področju športne opreme gre gotovo izpostaviti ameriškega proizvajalca Under Armour, razmeroma mlado podjetje, ki se je uspešno postavilo ob bok velikanom, kot sta Nike in Adidas.
Zgodba podjetja Under Armour je skorajda pravljična. Začela se je namreč z ustanoviteljem Kevinom Plankom, mladim športnikom, ki ni bil zadovoljen z udobjem svojih športnih oblačil – izumil je majico iz mikrovlaken, ki se je veliko bolje obnesla pri treningu in športnih tekmovanjih. Iz začetkov v kleti njegove babice je posel hitro prerasel v samostojno podjetje z lastno tovarno, nato pa z naročili z vsega sveta.
Najprej so torej zaslovele Under Armour majice, ki so se ponašale z inovativnimi prednostmi pred konkurenco. S časom pa so se znamke oprijele še druge kvalitete, ki so lastne njihovim izdelkom. Under Armour oblačila še vedno slovijo kot posebej prilagojena za športnike, tako da so pogosto specializirana za točno določeno uporabo, pri kateri se odlično obnesejo. A kmalu so se izkazale še druge prednosti, ki morajo spremljati športno opremo – kakovost in vzdržljivost ob dolgoročni uporabi, lahki in udobni materiali, privlačen dizajn … Prav zato Under Armour hitro pridobiva pristaše po vsem svetu, še posebej pa med profesionalnimi športniki. Nič manj prepričljivi pa niso njihovi izdelki za tiste, ki jih želijo uporabljati le za vsakdanjo rabo!