Radoš Skrt predaval na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije

rados-skrt-konferenca-komeRadoš Skrt je na predavanju o optimizaciji spletnih strani v okviru 4. študentske konference KoMe, ki je potekala na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije aprila v Celju, podal veliko konkretnih napotkov o tem kako optimizirati spletno stran, da bi dosegla dobre pozicije na Googlu. Kot je omenil Skrt, se podjetja premalo ali pa sploh ne zavedajo kako pomembne so top pozicije na iskalnikih za najpomembnejše ključne besede. Top 3 pozicije pritegnejo namreč okoli 80% vseh klikov, ki se zgodijo na prvi strani rezultatov iskanj. Na tej strani pa se zgodi okoli 80% vseh klikov na iskalniku.

Kot je poudaril Radoš Skrt je pravilna izbira ključnih besed na podlagi katerih bomo optimizirali spletno stran ključnega pomena. Izbrati moramo namreč takšne besede, ki so za podjetje najbolj pomembne in hkrati tudi zelo iskane. Skozi primere smo spoznali, da obstaja npr. velika razlika ali izberemo ključno besedo “izdelava spletnih strani” ali “izdelava internet strani”. Razlika v mesečnem obsegu iskanj za izbrani besedi je namreč ogromna, saj beleži “izdelava spletnih strani” nekajkrat več poizvedb kot “izdelava internet strani”.

radoš skrt

Radoš Skrt, predavatelj na 4. študentski konferenci KoMe, Mednarodna fakulteta za družbene in poslovne študije, Celje

Ko imamo izbrane ključne besede, jih je potrebno vključiti v vse najpomembnejše elemente, ki vplivajo na pozicijo spletnih strani. Ker je le-teh po nekaterih podatkih več kot 300, se je potrebno osredotočiti na tiste najpomembnejše med katere spadajo: title naslov, vsebina na strani, url povezave, imena slik, teksti na povezavah, vsebinski naslovi, ipd. Pri optimizaciji spletnih strani (več na http://www.optimizacija-strani.si/) pa ne gre samo za vsebinsko in tehnično optimizacijo strani. V zadnjih letih je še posebej pomembna gradnja povezav. Za dosego dobrih pozicij mora spletna strani pridobiti čim več kvalitetnih zunanjih povezav.